SEO este termenul generic folosit pentru optimizarea de motor de cautare. Optimizare (SEO) inseamna de obicei ansamblul de actiuni pe care le faceti pentru a ajuta motoarele de cautare precum Google sa afle si sa indexeze continutul dvs. web si sa-l claseze in functie de importanta in rezultatele organice. 

Deoarece rezultatele obtinute sunt putin probabil sa fie mai bune decat cele obtinute de catre competitorii dvs. fara optimizare SEO, intelegerea conceptelor esentiale implicate este un pas vital in obtinerea succesului online. Acest articol se va concentra pe conceptul de Dictionar de Nume Geografice, si va oferi informatii detaliate despre cum SEO poate fi folosit pentru a obtine castiguri la nivelul local.

Definirea Dictionarului de Nume Geografice

Dictionarul de Nume Geografice (sau DNG-ul) este un dictionar de abrevieri si acronime standardizate pentru denumirea oraselor, raioanelor, judetelor, tarii, regiunilor si altor unitati geografice. Acesta contine atat denumirea publicata a locatiilor, cat si forma scurta a acestora, oferind informatii de baza pertinente despre emplasamentul sau referinta geografica relevanta a orasului, judetului, regiunii sau tarii respective. Este utilizat pentru a simplifica procesul de codificare geografica si sa faciliteze luarea deciziilor privind adresarea corecta a zonei geografice pe care o deserveste.

Utilitatea Dictionarului de Nume Geografice in SEO

Dictionarul de Nume Geografice ofera un nivel de detaliu si precizie . Acesta poate fi folosit pentru a ajuta la optimizarea SEO pentru marca sau businessul dvs. prin mentionarea explicita a oraselor si locatiilor specifice pentru categoriile de produse sau servicii oferite. De exemplu, o companie de constructii de la Bucuresti ar putea crea un „Servicii de Constructii in Bucuresti”, iar pe website-ul sau ar putea mentiona: „Constructii in „Bucuresti – BT” (caz in care BT ar fi acronimul sau abrevierea recunoscuta a locatiei). Acest lucru va ajuta motoarele de cautare sa asocieze produsele sau serviciile cu o anumita locatie geografica, in special pentru persoanele care cauta produse din aceasta regiune. Adaugand denumirile geografice in titluri, headere si meta descrieri, website-ul sau pagina poate avea mai multe rezultate pozitive si in cadrul motoarelor de cautare.

Mai jos este prezentata o lista cu unele dintre cele mai importante avantaje ale folosirii Dictionarului de Nume Geografice in SEO:

  1. Va orienta motoarele de cautare catre continutul potrivit
    folosirea dictionarului de nume geografice ofera motoarelor de cautare informatii pertinente despre locatia geografica a unei companii sau a unui produs, ceea ce va ajuta la orientarea lor catre continutul relevant.

  2. Va ajuta sa obtineti rezultate mai bune in motoarele de cautare
    Folosirea numelui localitatii va ajuta motoarele de cautare sa asocieze produsele sau serviciile cu acea locatie, ceea ce va conduce, la randul sau, la o mai buna clasificare in rezultatele organice si implicit la obtinerea unor rezultate SEO mai bune.

  3. Faciliteaza orientarea vizitatorilor de pe website
    Utilizarea corecta a dictionarului de nume geografice ofera vizitatorilor website-ului dvs. informatii clare cu privire la locatia companiei sau magazinei, in special daca acestea se afla in mai multe locuri.

  4. Va permite sa targetati campaniile publicitare pe baza locatiei
    Dictionarul de Nume Geografice va ofera posibilitatea de a va segmenta publicul tinta pe baza locatiei geografice in vederea optimizarii campaniilor publicitare online si offline.

  5. Otinerea unui brand puternic si de incredere
    Principiul de baza al tuturor campaniilor de brandare este sa oferi clientilor informatii precise despre locatia exacta a companiei tale. Acest lucru se realizeaza pe baza unui dictionar de nume geografice. Aceasta va oferi clientilor si potentialilor clienti increderea sau cunoasterea necesare pentru a face alegeri informate.

In concluzie, Dictionarul de Nume Geografice poate fi folosit pentru a asigura ca motoarele de cautare sa poata asocia produsele sau serviciile cu locatia respectiva si astfel, datorita optimizarii SEO, sa obtina mai multe rezultate pozitive in cadrul motoarelor de cautare. Acesta poate fi, de asemenea, utilizat pentru marketingul promovat si poate ajuta la crearea unui brand puternic si de incredere intre consumatori si businessuri.